Încă o agenție de recrutare pe piață ...

În realitate sunt mai mult decât atât. Urmăresc atât echilibrul așteptărilor, cât și atitudinile constructive, prezentând cei mai potriviți candidați pentru pozițiile vacante. Sunt alături de tine în procesele de recrutare și selecție.

De ce ne pleacă angajaţii în primele 6 luni?

CONTACTEAZA-MA

Cea mai mare problemă a angajatorului zilelor noastre este aceea că identifică greu un candidat potrivit, dar mai ales că îl păstrează și mai greu. După câteva luni de la angajare, după ce angajatul a ajuns să cunoască compania, angajatorul primește pe o foaie de hârtie demisia angajatului. Cu alte cuvinte, pleacă. Și oare de ce face acest lucru, care este cauza care l-a determinat să plece, ce l-a nemulțumit?

Nu a avut parte de o integrare

nu i s-a prezentat nimic din companie. Atunci când ai făcut recent o angajare, prezintă-i celui ce preia un anumit rol din companie ce anume trebuie să facă și care sunt atribuțiile sale. Prezintă-i colegii și încearcă să îi determini să colaboreze unii cu ceilalți.

Sarcini de lucru suplimentare fară motivație financiară

Nu uita – raportul angajat/angajator se află pe poziție de egalitate. Așa că, respectă angajatul pe care l-ai ales. Oferă-i sarcinile de lucru, conform fișei de post și înțelegerii inițiale și de asemenea, respectă-i timpul liber.

Sprijinul echipei lipsește

Acesta este un prim lucru important de știut pentru un angajator. Uneori, sprijinul echipei lipsește definitiv. Un angajat nou este nevoit să descopere el singur ce anume se petrece în companie și va învăța tot singur cum să își duca la îndeplinire sarcinile de serviciu sau mai bine spus cum să se facă util. Orice angajat are nevoie de training pentru a învăța mai ușor, pentru a se integra în echipă, are nevoie de susținerea celor din jurul său, oameni cu multă experiență.

Angajatul nu mai este motivat.

Iată un aspect cât se poate de important. Există numeroase programe de motivație la care poți să aplici, atât tu, în calitate de leader, cât și proprii angajați. De aceea, oferă-i constant angajatului soluții pentru a-I menține aproape de compania ta. Fă un plan de carieră – povestește-i despre dezvoltarea lui în companie, oferă-i feedback constructiv, dă-i un plan de traininguri. Neadaptarea salariului la condițiile actuale ar putea fi un motiv, dar nu din primul an. Evaluându-și orele de muncă lucrate, activitatea zilnică, este posibil ca el să se considere demotivat din acest punct de vedere și astfel să părăsească compania mai repede decât ne-am putea imagina. De obicei, angajații își depun în continuare candidaturile și în alte parti și la orice ofertă financiară mai bună s-ar putea să o accepte.

Acum că ai văzut de ce pleacă angajații, optează pentru un partener în domeniul Resurselor Umane, care este capabil de a întelege nevoile și de a găsi persoanele potrivite pentru compania ta.

Sunt om de comunicare și resurse umane, care dorește să pună amprenta asupra recrutării, dorește să identifice acele punți dintre oameni și firme, din care două tabere să iasă întotdeauna câștigătoare - angajatul, pe de o parte, și angajatorul pe de alta.

Îmi place să cred că prin intermediul meu se creează conexiuni. Sunt cei care împărtășesc aceeași viziune de creștere și dezvoltare. Am reușit să îmi aduc aportul în dezvoltarea industriilor precum: vânzări, marketing, IT, financiar, project management, resurse umane, administrativ, legal, proiectare, farmaceutic și altele.

Și pentru business-uri de top este nevoie de candidați de top. Din acest motiv candidatul este prioritatea mea: ofer încredere, atenţie şi sprijin întotdeauna!
De la recrutare și selecție până la coaching pentru reconversie profesională – toate aceste servicii au fost special create pentru tine.

CONTACTEAZA-MA

ANUL 2007: angajată în HR într-o multinațională, ulterior într-o companie din domeniul medical.

ANUL 2010: angajată  în cadrul unei companii românești de proiectare unde mi-am adus aportul în diverse roluri care m-au ajutat să înțeleg businessul și mai ales valoarea cea mai de preț a unei companii – resursa umană.

STUDII:

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) la Universitatea București secția Publicitate.

Master în Managementul Resurselor Umane din cadrul Facultății de Psihologie, Universitatea Titu Maiorescu.

Cursuri acreditate de Formare profesională, Recrutare, Management și Coaching

Și nu – acesta nu este un CV. Îmi place să spun că tot ceea ce am trait până nu demult a pus bazele la ceea ce sunt astăzi. Și tot eu cred că am creat acel loc unde oamenii împart aceeasi viziune.

HR-ul într-o companie poate fi mai mult decât persoana care face actele sau procesează concediile sau biroul unde îți depui demisia.  HR – ul ar trebui gândit că o prima direcție în business – oamenii pe care ni-i aducem în companie și pe care îi ajutăm să ne cunoască prin programele de inițiere, de induction devin ceea ce se va traduce mai târziu prin profit sau pierdere. Dacă ne dorim performanță avem două soluții: fie investim în digitalizare, pentru a înlocui măcar în parte resursa umană, fie investim în oameni. Aceasta e lecția de care are nevoie orice antreprenor de succes, e definiția clară care ne duce spre leadership, viziune, dezvoltare.

Creștem împreună dezvoltând un mediu de business sănătos bazat pe competențe și colaborare!

Misiunea cristinaprofeanu.ro

Misiunea mea este de a ajuta /conecta candidații și companiile care împărtășesc aceeași viziune, în care pot crește împreună și își aduc aportul în dezvoltarea lor și implicit a companiei din care fac parte.

cristinaprofeanu.ro de la misiune la valori

Valorile promovate nu sunt doar scrise, sunt trăite zilnic și au în centrul lor omul. Acordându-i încredere, acordându-i suportul necesar pentru a se dezvolta, și de atunci misiunea se împlinește.

Comunicarea

Cel mai important lucru pentru mine este știința de a comunica corect, complet, clar și eficient atât cu clienții, cât și cu potențialii candidați. Feedbackul pozitiv sau negativ către candidați și clienți este vital într-un proces de recrutare și selecție. O comunicare corectă ne va produce o economie de timp majoră.

Încrederea

Încrederea pe care o are clientul vizavi de serviciile propuse și încrederea candidațiilor în recruiter ca sunt susținuți în proces.

Toleranța

Deși unele roluri sunt mai dificil de închis, toleranța și răbdarea trebuie să primeze. Decât o alegere neinspirată, mai bine răbdare până când persoana potrivită va fi angajată

Dincolo de CV sau profil profesional este omul. Îmi face placere să caut candidați, să le descopar talentele, competențele, iar când plasez candidatul potrivit în rolul potrivit și există acea compatibilitate, eu sunt foarte fericită.

Contact

Bucuresti, Romania
Telefon: 0745139925

Social media

Inscrie-te la newsletter

Introdu adresa de email pentru abonare.