Caut pentru o firma de publicitate BTL si Leasing Personal,Specialist HR Admin & Payroll –  lucru de la birou insa flexibil

Responsabilități:

  • Gestionarea completă a proceselor de administrare a personalului în Nexus ERP, inclusiv introducerea datelor, actualizarea informațiilor și generarea rapoartelor.
  • Operarea eficientă a platformei Revisal, asigurând înregistrarea și actualizarea tuturor modificărilor relevante conform legislației muncii.
  • Realizarea calculului salarial corect și la timp, inclusiv a tuturor contribuțiilor și impozitelor aferente.
  • Pregătirea și transmiterea declarației 112 către autoritățile fiscale.
  • Gestionarea procesului de recuperare a fondurilor FNUASS.
  • Colaborarea strânsă cu departamentul financiar și cu conducerea companiei.

Cerințe:

  • Experiență solidă în utilizarea programului Nexus ERP.
  • Cunoștințe aprofundate ale legislației muncii și a procedurilor de administrare a personalului.
  • Experiență relevantă în operarea platformei Revisal.
  • Abilități excelente de calcul salarial și de pregătire a declarațiilor fiscale.
  • Cunoașterea procedurilor de recuperare a fondurilor FNUASS.
  • Atenție sporită la detalii, organizare și abilități de gestionare a timpului.
  • Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.

Beneficii:

  • Program de lucru flexibil, de la birou
  • Locație centrală în sectorul, București (zona Neculce).
  • Oportunități de dezvoltare profesională și de învățare continuă.

Dacă ești o persoană organizată, responsabilă și cu o atitudine proactivă, esti omul potrivit!

Dincolo de CV sau profil profesional este omul. Îmi face placere să caut candidați, să le descopar talentele, competențele, iar când plasez candidatul potrivit în rolul potrivit și există acea compatibilitate, eu sunt foarte fericită.

Contact

Bucuresti, Romania
Telefon: 0745139925

Social media

Inscrie-te la newsletter

Introdu adresa de email pentru abonare.